poniedziałek, 27 czerwca 2016

Budowle 0.Wino Czerwone :)

Tak wiem wiem , zabijecie mnie za ten brak wpisów .... ale nie było czasu i chęci.. teraz są wakacje i powracam z nową siłą i serią :)
Mamy tutaj pierwszą  budowle którą robiłam dzisiaj , nie wiem czemu ale od rana miałam pomysł na zrobienie kieliszka i wina czerwonego :)

Żeby post nie był za krótki niżej będzie kolejna budowla :)
Ciekawe czy zgadniecie jaki jest temat tej budowli :P , wiem będę wam robiła od czasu do czasu zagadki typu : Jaki temat przedstawia budowla  .

Mam nadzieje że w komentarzach podacie mi pomysły na jakieś tematy lub budowle :)
Pozdrowienia śle Voldiemu i Shezałce :) no i osobie przez którą śmiałam się z 10 minut przez jajko... czyli Andzi :)

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie to talerz z tabliczką czekolady i ciachem, a w kubeczku z białą kawą pływa smakowita pianka... chyba kurcze głodna jestem....

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo nie... patelnia z jajkiem sadzonym, a na talerzu plasterek bekonu już przysmażonego :)

    OdpowiedzUsuń