wtorek, 1 marca 2016

Gdzie podziały się nowe notki ?

Jak wiecie od dłuższego czasu nie ma notek , jest to spowodowane spadkiem kreatywności kulinarnej i brakiem pomysłów... do tego do rodziny dołączył nowy członek rodziny
 
Timi
Chomik Dżungarski :)
Ma już oczywiście kilka przezwisk jak i zdrobnień : Timoti (Jego pełne imię rzadko używane , jak próbuje gryźć ubrania ) , Tim (Również Karcąca wersja jego imienia ) Timi (często używane ) Timuś ( jak mnie rozczula ) , Timo (wieczorem jak idę do jego terrarium ) , Szczurek  i Mały Myszorek (oba są rozczulające )
Poniżej kilka fotek Timotiego (Mogą być w kiepskiej jakości ... mały jest Wiercipiętą )



Poniżej znajduje się jedyny filmik jaki udało mi się nagrać z Timem... dopiero na końcu zauważyłam że kula posłużyła mu za toaletę...
 
Tak , wiem słaba jakość... taki telefon :/
Pozdrowienia śle cierpliwej Puchatce (przepraszam że tak długo czekałaś na tą notkę ) i wszystkim miłośnikom zwierzaków :) 


1 komentarz:

  1. To ja przepraszam, że tak późno wstawiam moje komentarze :) Śliczny Chomiś :) i pochwalę się!!! głaskałam - milusi i słodki :).
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń