sobota, 31 października 2015

Robimy Quizy 05

Tak wiem . zamordować to mało.. po prostu złapał mnie największy wróg bloggera ... Leń...
ale przez wredną ROPUCHE! muszę wstawić zaległe notki...

Hihi , jak to zobaczyłam to padłam... oglądałam na wakacjach , i szczerze powiedziawszy bardzo mi się podobał :D
 Chciałam smoczyce... ale cóż... nie można mieć wszystkiego xD 
Carpikowi wyszedł Szrek xD
Hmm... ok xD Żabie wyszło że Nie jest szalony :P
 Wiedziałam że trafie na Daryla :D w końcu jest moją ulubioną postacią

Ostatni Quiz specjalnie dla Puchatki :)
 I znowu radość xD tak , wiem mało opisowa jestem

Kolejna jutro 
I pozdrowienia dla Puchatki i Sheza :)

1 komentarz:

  1. 1 - "Martwe zło". Już się boję...
    2 - Ciastek - hihihi zgadza się
    3 - Ty SZALONY?? Nigdy! - Ja? JA? J A? nie jestem??? ten quiz to mnie nie zna ;/
    4 - Jesteś niczym Sophia!Nie jesteś emocjonalnie, fizycznie jak i psychicznie przygotowany/a na taką walkę. Jesteś słaby/a - tak myślą inni. Pokaż im, że się mylą!
    5 - Gryffindor! - najlepszy wybór nawet dla "tego, którego imienia się nie wymienia" ;)
    Pozdrowienia i buziaki. Czekam na część dalszą. Żabula trzeba poddusić żeby nie rozpraszał Autorki Bloga :)
    Puchatka

    OdpowiedzUsuń