niedziela, 18 października 2015

Robimy Quizy 04 MAM KOMPA ! :D

Tak jak w tytule powracają piątkowe quizy (nie ważne że dodany w niedziele ... )
No to ... zaczynajmy


I to jest akurat 100% Prawda , kocham koty :)
Znowu trafili , akurat ulubiony kolor pomarańczowy , kreatywna chyba jestem (70+ opowiadań)
 Hmm... Cisze lubię ale jak jest moja muzyka xD tak wiem ... jestem dziwna 
małomówna... hmm... na lekcjach , tłoku nie lubię.. przyjaciół mam :)
 Jej :D lekkie przegięcie ale jak wspomniałam wcześniej , kocham koty :D
 Rudy :D Uwielbiam rudzielce , mam swojego kociaka :) i jest uparta , grymasi i nie ulega... 
i z ambicją się też zgadza ... franca włazi jak najwyżej na drzewach 

Kolejna notka za tydzień  i oczywiście pozdrowienia dla Sheza i Puchatki :)

2 komentarze:

  1. 1 - Jesteś kociarzem! - Tak ale psy też uwielbiam
    2 - czerwona - Twoja wyobraźnia ma czerwoną barwę! Jest wymagająca, pomaga Ci w sprawach sercowych. Odpowiada za Twoją romantyczną stronę. hmmm sama nie wiem czy tak właśnie jest :)
    3 - Jesteś szalony/a.Kipi od Ciebie optymizmem, zawsze masz dobry humor.Nie przejmujesz się błahostkami i cieszysz się pełnią życia! - Chyba prawda ;)
    4 - Kocha Cię!Nyan Cat Cię kocha! Traktuje Cię jak swojego rodzica, a Ty traktujesz jego jak swoje dziecko - no fajnie....i mam futrzanego bejbika !
    5 - CzarnyŻyjesz tym co masz na nic nie narzekasz. Jesteś tajemniczy i spokojny zdarza się, że niezauważalny w ciemności.Hihihi wszystko niby ok, ale...mnie się nie da nie zauważyć ;) Kto zna nie ten rozumie :)
    Pozdrowienia i buziaki. Quizy są fajne, czekam na kolejne. Nawet w poniedziałek ! ;)
    Puchatka

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na kolejne wpisy ... tęsknimy...
    Wierni czytelnicy ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń