czwartek, 16 lipca 2015

Minecraft 02

Tak , dawno nie dawałam żadnych notek , a dzisiaj wróciłam do Minecrafta i od razu zbudowałam domek :)
Modyfikacja której użyłam to Lion king mod (Kto by pomyślał...)
Tekstury : Defscape

 Poniżej daje również zdjęcia wnętrza , nie miałam jakiegoś pomysłu na umeblowanie 


 No i piętro na którym niczego nie robiłam
 Poniżej Magazyn który również nie jest dokończony
 I jak wygląda ten dom bez tekstur
Kolejna notka również będzie z MC
Pozdrowienia śle oczywiście Puchatce :) Shezowi i wrednej Unvanted :) no i mojemu Carpikowi :)

1 komentarz:

  1. Wrednej? Wrednej?! Wiem, że jestem wredna, ale nie musisz mi tego wypominać! ^^ Niezbyt przepadam za MC (pamiętasz te drabinki? XD) , ale domek , przyznaje, wyszedł Ci uroczy. :3
    Zawsze marzyłam o takim domku z drewna, a tu mi zbudowałaś! Szkoda, że w MC, ale zawsze coś. ^.-
    Ciekam na następną notkie! :3

    OdpowiedzUsuń