sobota, 18 lipca 2015

Budujemy Miasteczko 02 cz.1

Dzisiaj z powodów nawału budynków w mieście , będą 3 notki :)
Pierwsza jest poświęcona mojej dumie ... która zniknęła jak zobaczyłam bloki innych osób...
 Więc tak , wyżej jest blok w całej okazałości , jak mówi Carpik "D... nie urywa"
 Powyżej pokazane jest wejście i "domofony"
 Zejście do piwnicy
 Skrzynie na listy  , powinny być w każdym bloku , nawet minecraftowym
 I tutaj mamy jedno z pierwszych mieszkań , poniżej również zdjęcie tego samego mieszkania
 Klatka schodowa , z niej akurat jestem dumna bo przypomina mi blok w którym kiedyś często przesiadywałam
Poniżej jest mieszkanie które według mnie wygląda lepiej od poprzedniego 
 Niżej znajduje się drugie zdjęcie mieszkania
 Wyjście na Dach
 Jak wygląda wejście do mieszkania
 I profil mojego bloku
Część 2  <---- wystarczy tu kliknąć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz