sobota, 10 października 2015

Robimy Quizy 02

Kolejne Quizy , ostatnio nie było ... bo po prostu nie mam komputera , dzisiaj nadrobię te notki i będzie 10 Quizów (w osobnych postach)
Hmm.. w sumie to wynik się zgadza :P 

                                    Znowu się zgadza , chociaż z tym pomiędzy mogę się kłócić

 Szczerze to .... moja reakcja byłaby inna ... "Wisi mi to " xD


 Nie ! Nie ! Nie! Ja chciałam Kha'zixa :(
 Rozwaliło mnie "kochający mąż , torturujący własne dzieci" ale ok , postać którą lubię 

A co wam wyszło w tych Quizach ? Napiszcie w komentarzach
      Kolejny za chwilę   

1 komentarz:

  1. 1 - Lepiej znajdź sobie inne hobby...
    2 - Jesteś tajemniczy!
    3 - Niestety, ale nie...
    4 - Jinx!
    5 - Anakin
    Pierwsze to strzał w dziesiątkę :) co do trójki to podobałoby mi się "syrenkowanie". Fajne quizy :) lecę robić kolejne

    OdpowiedzUsuń