poniedziałek, 1 czerwca 2015

Dzień Dziecka

Tak dzisiaj mamy ten najważniejszy dzień w roku :) Dzień Dziecka , dzień w którym dziecko
Dostaje prezent i może znęcać się nad rodzicem bez konsekwencji , jakby nie było w każdym z nas jest dziecko , nie liczy się wiek , i to jest piękne ... Nawet 50 letni mężczyzna może zachowywać się jak dziecko , np śpiewać piosenki z bajek , albo twierdzić że jest spoko albo grać w gry na komputerze
W każdym razie wszystkim dzieciom , tym dużym jak i małym , życzę wszystkiego najlepszego :) zdrowia szczęścia i stłodyczy Rudy kotek dobie życzy
A tu taki smakołyk z śmieżelków

Ja na dzień dziecka poszłam z Carpikiem do kina , a wy co dostaliście?

Pozdrowienia śle Shezowi zwarjowanemu jak zawsze no i oczywiście Puchatce :)

4 komentarze:

  1. Piękny żelik :) Każdy jest dzieckiem? gry, piosenki ? Pewnie gra to WOT, a piosenka "Hej Miśki czas wstać" :) Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka dla starszego i młodszego Dziecka ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka to " łał ten slimak dał..." ale to o niego chodzi ^^ dzięki za życzenia :)

      Usuń
  2. Zgodzę się ze słowami, że w każdym z nas jest dziecko. Dla rodziców zawsze będziemy dzieckiem, rodzice będą dzieckami naszych dziadków itd. Zależy też od charakteru, bo poważny dorosły dawno by już zapomniał co to znaczy być dzieckiem. Mam 19 lat, a nadal zachowuje się jak dziecko, i to jest piękne.

    Dzięki za życzenia oraz pozdrowienia, wzajemnie :) Ładny ten obrazek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałem dużą tabliczkę czekolady.

      Usuń