niedziela, 3 listopada 2013

Coś o mnie :D

Hmm.. znacie mnie pewnie jako polase 20 / 21 ... lub Drahiinie ale tutaj poznacie mnie jako Patrycje :)
Będzie to blog o tym co mnie otacza , o różnych rzeczach , jeśli to was nie interesuje.. to możecie wyłączyć stronę


Cóż dzisiaj opowiem wam trochę o sobie ... żebyście wiedzieli jaka jest wasza blogerka :)

Tak jak już wspominałam nazywam się Patrycja  lubię jeździć na rowerze , grać w różne gry
np. howrse , Cromimi nie wiedziałam jak wam o sobie napisać więc poprosiłam mojego przyjaciela o kilka pytań.. może uda mi się odpowiedzieć....


Hmm... Zacznijmy od tego co zamierzam robić w przyszłości ... cóż od małego chciałam iść na weterynarie
poza tym od małego świetnie dogaduje się ze zwierzakami , a przypieczętowało to moje oglądanie Policji dla zwierząt (Miami , Houston ) poza tym.. co innego mogła by robić osoba która kocha zwierzęta ? :)

Ok.. drugie pytanie.. na świecie jest wiele osób które oszukują innych wmawiają że kochają a lecą do kogoś innego , wiem o tym doskonale bo wiele razy widziałam jak moi przyjaciele cierpią pomimo tego że na to nie zasługują , nie wiem ile tego było..opowiem wam jedną sytuacje z życia mojego kolegi (Pozdrowienia Maciek :) ) Miał dziewczynę z którą był od kilku lat , potem nie widzieli się kilka dni no i Magda zaprosiła go na nocowanie u niej ... po kilku tygodniach powiedziała mu że jest w ciąży co najlepsze Maciek niczego nie pił i nigdy z nią nie spał , zerwał z nią a po jakimś czasie był u swojego najlepszego przyjaciela który po upiciu się wyznał mu że spał z Magdą jak była z Maćkiem (mój przyjaciel znowu niczego nie pił ) A teraz ? wyszło bardzo dziwnie bo ojciec Magdy zakochał się w matce Maćka i są teraz małżeństwem a Maciek został wujkiem małego Jasia ... to jest jeden z wielu przykładów osób które cieszą się z cudzego nieszczęścia..

Dobra.. lecimy dalej.. pytanie trzecie oj tak na to czekałam.. gdzie jest mi prędzej zaufać osobie wirtualnie czy realnie ?  cóż to zależy od tego jaka jest ta osoba którą znam np. miałam koleżankę którą znałam odkąd miałyśmy 2 latka i mam przyjaciela którego znam od roku  ...a znam go z internetu ... komu bardziej zaufam ? koledze który obecnie jest dla mnie bardzo ważną osobą :) i chcę żeby był szczęśliwy (pozdrowienia dla Skitusia ) zaufam jemu ponieważ wiem jaka jest ta moja koleżanka , wtedy nie liczy się skąd jest ta przyjaźń i przez ile ... ważne jest to co się czuje do tej osoby (Skitek tylko sobie czegoś nie pomyśl xD) moja przyjaciółka (już była) jest kłamliwa , fałszywa i raz udaje że kogoś lubi a za plecami tej osoby stwarza różne bajeczki.. ją znam z realności a mojego najlepszego przyjaciela na którego mogę zawsze liczyć, który nigdy mnie nie odepchnie znam z internetu ... ważne jest jaka jest ta osoba którą znamy :)

No to teraz pytanie czwarte hmm.. czy myślę że świat wirtualny jest lepszy od realnego.. cóż ciężko powiedzieć właściwie to na ten temat jakoś nie mam zdania.. lubię rozmawiać z osobami z neta jak i lubię spotykać się z przyjaciółmi w prawdziwym życiu... jednak oba te światy sprawiają że możemy być kimś innym.. dajmy na przykład mnie.. w internecie jestem wyluzowana normalnie piszę itd a w realnym świecie jest ze mnie taka szara myszka która woli się nie wychylać

Czas na piąte.. co bym chciała zmienić gdybym miała taką możliwość.. hmm.. na pewno zmieniła bym ludzi.. żeby nie ranili innych tak jak było to opisane w pytaniu 2 ,  zmieniła bym także szkołę (taa.. z koleżanką się śmiejemy że zrobimy rewolucje xD pozdrowienia dla Oli ) zmieniła bym postępowanie ludzi wobec zwierzaków (miłośniczka zwierzątek ) ponieważ one mają cięższe  życie od nas ... dobra tu już nie wiem co jeszcze bym zmieniła :D

Ok. to teraz szósteczka  czego najbardziej pragnę w życiu.. cóż jest wiele takich rzeczy.. na pewno chcę żeby jedna osoba przyjechała za rok :D chcę spełnić  swoje marzenia , chce żeby  moi przyjaciele nie cierpieli przez własną głupotę (słowa kierowane do Odrzutowca) chcę wielu rzeczy.. ale najbardziej właśnie szczęścia moich przyjaciół.. ponieważ jak oni będą szczęśliwi.. ja też będę


Siódemeczka  hmm.. czy zdarza mi się udawać przed znajomymi kogoś innego... raczej nie chyba że czasem mam doła to zamykam się w sobie ale jest osoba która zawsze mnie z tego wyciąga.. wiecie taki jeden bombowy paralizator :D

O.o już osiem ?? Tak.. było o życiu a teraz coś o muzyce jakie są moje style muzyki.. ogólnie słucham tego co mi wpadnie w ucho.. (nie Metal , nie Rock , nie Country..nie Rap , nie Rege ) z zespołów lub osób jakie słucham to Jonasi (Najbardziej lubiany Nick :D i jego piosenka Critical) , 4Ever (ulubiona piosenka Angel)
BTR(Big Time Rush - ulubiona piosenka Big Night) Łukasz Zagrobelny (ulubione piosenki Opętani , Zapomniałaś mnie ) no i słucham jeszcze jak w radiu mi jakieś wpadną :D

No i nadszedł czas na pytanie 9 Czego najbardziej nie lubię w osobach a co lubię.. na pewno nie lubię fałszu , przechwałek , wymądrzania się.. i ogólnie takich negatywnych cech .. za to bardzo lubię jak ktoś jest zabawny , miły , opiekuńczy , wrażliwy , i jak nie udaje kogoś innego :)

Dziesięć.. czy jest szansa że świat stanie się lepszy .. cóż jak ludzie zmienią swoje postępowanie to pewnie tak

Jedenastka.. gdzie chciałabym podróżować po świecie.. cóż chciałabym na pewno poznać mojego wujka który mieszka w Angli , odwiedzić kuzynkę we Francji no i zobaczyć mojego kuzyna który przeprowadził się do Niemiec :)

Oj.. dwanaście... czy jest coś czego najbardziej żałuje.. cóż tak naprawdę żałuje tego że przyjaźniłam się z jedną osobą , że poznałam jednego chłopaka.. Domburaka jak to mówi mój najlepszy przyjaciel :)
żałuje tego że ufałam jednej osobie przez dość długi czas...

Trzynaście.. jaki był mój najlepszy dzień w życiu.. wiecie.. było wiele takich dni.. np. przybłąkanie się mojej kici , poznanie Skitusia , poznanie mojej najlepszej koleżanki Laury , poznanie moich przyjaciół z forum :)
wiele jest takich dni.. i nie wiem czy dam radę o wszystkich napisać..

Czternaście.. moja niedobra liczba.. cóż.. czy lubię gotować wszelakie potrawy... wiecie.. rodzice mnie niczego nie uczyli.. więc w wieku 15 lat umiem zrobić kanapki , kiełbasę na patelni , tosty i kisiel..

I ostatnie pytanie czy moje sny okazują się czasami prawdą w rzeczywistości.. nie raczej nie..
jakoś sobie nie przypominam czegoś takiego.. wiem za to że moje sny ostrzegają mnie przed złymi wyborami.. i cieszę się z tego powodu :)

No to koniec na dziś.. i tak się za bardzo rozpisałam.. piszcie mi w komentarzach na jaki temat chcielibyście się ode mnie czegoś dowiedzieć :) możliwe też że będę dawała wam tu różne fotki z moich gier.. a może też zrobię osobną powiedzmy serie z simsów i będę wam dawała fotki i opisywała co się działo.. no to też by chyba był dobry pomysł.. ale napiszcie sami czy chcecie coś takiego


3 komentarze:

  1. Czy tą osobą,która Cię oszukiwała jest kb? :O
    Jeżeli tak to współczuję Patka straty koleżanki...
    Ale... sama mam o niej takie samo zdanie od kilku lat :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kim jesteś , ale osoba która mnie owzukiwała ma inne inicjały

      Usuń