sobota, 25 lipca 2015

Budujemy Miasteczko V2 01

Tak , wkurzyłam się i założyłam miasteczko od nowa ! , tym razem będzie ciekawsze
Na starcie pokaże wam lepszą (kolorystycznie) tablice miasta i hodowce strusi , oprócz tego
chce wam powiedzieć że notki będą bardziej opisowe , czyli jak dam zdjęcie , to niżej będzie dłuższy opis co przedstawia dany obrazek , a więc zaczynajmy

 Cóż , akurat w tym przypadku od razu jest wiadome czym jest to co przedstawia zdjęcie
Zwykły wjazd do miasta
 Tutaj macie opisany pierwszy budynek , długo myślałam nad nazwą , ale nic
zabawnego nie przyszło mi do głowy
 Godziny otwarcia "Przejażdżki u Rafała" to tak jak na tabliczce od 9:00 do 17:00
W weekend od 8:00 do 21:00
 A tak prezentuje się cała posiadłość Rafała ... nie zwracajcie uwagi na to w oddali ...
(to w powietrzu) to jest jedynie zmieniacz czasu , dzięki któremu podczas budowy mam cały czas dzień
 A oto wnętrze budynku , Rafał sprzedaje smażone udka Strusi , Sok z jabłek,
Oranżadę i wiele innych rzeczy , siodło na ladzie symbolizuje że u Rafała można
wykupić przejażdżkę na jednym ze strusi
 Tak jak wcześniej wspomniałam , Rafał sprzedaje jedzenie więc w budynku musi być
miejsce gdzie można w spokoju usiąść i zjeśc/napić się
 Tak prezentują się nasze strusie , jeden z nich jest wyjątkowy i jest albinosem
Stwierdziłam że pasuje do niego imię Silver , reszta ma byle jakie
 Tego pana chyba już nie muszę opisywać :) właściciel hodowli
 A tutaj macie strusie z bliska , czyli  : Tami , Silvera , Deol  i Rozi ,
 Tutaj macie tor po którym można jeździć na strusiu , występują na nim różne
przeszkody , takie jak : Płotek
 Sadzawka
 Kilka płotków równocześnie
 Połączenie płotków i Sadzawki
 A jeżeli ktoś przyjdzie z rodziną , może odpocząć pod parasolem i obserwować jak ktoś
z jego rodziny jeździ na strusiu
A tak przedstawia się miasto od początku...
Komentarze mile widziane :) Doradzajcie co jeszcze wybudować , jak nazywać postacie  . ja postaram się to wykonać :)
Pozdrowienia śle : Kubie vel Sisonowi , Puchatce vel Jednorożcowi i Shezowi vel Bombce
Kolejna notka będzie prawdopodobnie w poniedziałek

1 komentarz:

  1. Brawo!!! Miasteczko powraca :) to ja się uśmiecham znowu o cukiernię ;)
    I proszę, nie mów "Oj tam oj tam" !!!
    Buziaki
    Puchatka

    OdpowiedzUsuń